شما در اینجا هستید: خانه » علوم کامپیوتر » تجارت الکترونیک » فرآیند کارآفرینی

فرآیند کارآفرینی

تجارت الکترونیک

مقدمه:

در مقاله فرآیند کارآفرینی به بررسی دقیق مراحل این فرآیند پرداخته شده و ملزومات آن مورد بررسی و تشریح قرار گرفته است. این فرآیند خصوصا در عصر تجارت الکترونیک به جهت پیچیدگی های خاص و جدید خود نیاز به بررسی موشکافانه بیشتری دارد.

فرایند کارآفرینی مجموعه ای از مراحل و رویدادهایی است که از یکدیگر پیروی می کنند. این مراحل روند کارآفرینی عبارتند از: ایده یا مفهوم کسب و کار و رویدادی که باعث عملیات، پیاده سازی و رشد می شود.

کارآفرینی به دلیل اثرات قابل توجه آن در سطح کلان و خرد، به عنوان اصل مهم اساسی اقتصاد شناخته شده است. این امر در ساخت ایده ها و مشاغل جدید، ایجاد بنگاه ها و پرورش اقتصاد به طور کلی ضروری است.

هیچ تئوری واحد کارآفرینی وجود ندارد و تحقیقات انجام شده در این زمینه بر روی چندین موضوع تاثیرگذار است: نظریه، نوع کارآفرینان، روند کارآفرینی، فرم های سازمانی، محیط خارجی و نتایج.

فرایند کارآفرینی مجموعه ای از مراحل و رویدادهایی است که از یکدیگر پیروی می کنند. نشان می دهد که کارآفرینی به عنوان یک سیر مرحله به مرحله ادامه دار و بی پایان با هدف فغالیت مستمر و در جهت اهدافی مشخص توصیف می شود و نه رخدادی یکباره و موقتی.

برای مطالعه بیشتر در مورد فرآیند کارآفرینی می توانید به لینک زیر مراجعه نمائید.

لینک به اصل مقاله

اشتراک گذاری
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 دیدگاه دربارهٔ «فرآیند کارآفرینی»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.