شما در اینجا هستید: خانه » مقالات » علوم کامپیوتر » تجارت الکترونیک » جغرافیای استارت-آپ ها در سوئد

جغرافیای استارت-آپ ها در سوئد

تجارت الکترونیک

چکیده:

در مقاله جغرافیای استارت-آپ ها در سوئد به بررسی نقش سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و تراکم در توزیع استارت-آپ ها در کشور سوئد پرداخته شده است.

در دانشگاه ها و همچنین در محافل سیاسی، پژوهش در فعالیت های کارآفرینی از جمله در تحقیق جغرافیای استارت-آپ ها در سوئد، نقش سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و تراکم درنقطه مرکزی توسعه منطقه ای قرار می گیرند.

با این حال، عوامل جغرافیایی مانند شهرنشینی و محیطی اغلب در این رشته تحقیق، با وجود افزایش نیاز به سیاست های خاص، نادیده گرفته می شوند.

بنابراین هدف از تحقیق در زمینه تحلیل موضوع خصوصا در کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان این است که چگونه نرخ های شروع در میان شهرداری ها در سوئد میان سال های ۲۰۱۲-۲۰۰۲ با تمرکز بر تفاوت های موقعیتی سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی، فرهنگ کارآفرینی و تخصص صنعتی متفاوت است.

مدل های چند سطحی ما نشان می دهد که میزان درجه بندی محیطی و محیط بیرون از شهرها به ترتیب نقش منابع مختلف منطقه ای را تحت تأثیر قرار می دهد.

جهت مطالعه و دریافت کل مقاله جغرافیای استارت-آپ ها در سوئد و بررسی نقش سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و تراکم در توزیع این استارت-آپ ها به لینک زیر مراجعه نمائید.

همچنین در صورت تمایل به دریافت ترجمه فارسی این مقاله می توانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما درخواست خود برای ترجمه این مقاله را ارسال نمائید.

لینک به اصل مقاله

اشتراک گذاری
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
بیشتر بخوانید:  مقدمه ای بر تجارت الکترونیک

2 دیدگاه دربارهٔ «جغرافیای استارت-آپ ها در سوئد»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.