شما در اینجا هستید: خانه » علوم کامپیوتر » تجارت الکترونیک » تجزیه و تحلیل دستکاری مرورها به صورت پویا و تاثیر آن در درآمد باکس آفیس فیلم

تجزیه و تحلیل دستکاری مرورها به صورت پویا و تاثیر آن در درآمد باکس آفیس فیلم

تجارت الکترونیک

چکیده:

در مقاله تجزیه و تحلیل دستکاری مرورها به صورت پویا و تاثیر آن در درآمد باکس آفیس فیلم به بررسی دستکاری مرور ها و تأثیر آنها پرداخته شده است.

ما در مقاله تجزیه و تحلیل دستکاری مرورها به صورت پویا و تاثیر آن در درآمد باکس آفیس فیلم، رفتار دستکاری پویای بازنگری ها برای فیلم ها و تاثیرات آن بر درآمد باکس آفیس را بررسی می کنیم.

برای انجام این کار، بررسی الگوهای توزیع چندین نوع بررسی، بازنگری های بیننده و نتیزن، و از وب سایتهای بازبینی تأیید شده و تأیید نشده را بر روی یک چرخه زندگی فیلم بررسی کردیم.

از آنجا که سطح انگیزشی برای بررسی های تبلیغاتی متفاوت از چرخه عمر محصول است، پیشنهاد می کنیم که توزیع های بازبینی در انواع بازنگری تفاوت دارند.

ما دریافتیم که تأثیر بررسیهای تبلیغاتی بر توزیعهای بازبینی در مراحل اولیه باز کردن فیلم بیشتر بود، اما تاثیر آن دو هفته پس از انتشار فیلم ناپدید شد.

همچنین، نشان می دهیم که چنین اثراتی ناشی از آن است که بازنگری های تأیید نشده نسبت به اثر دستکاری بازنگری ها آسیب پذیری بیشتری دارند.

هنگامی که مصرف کنندگان با مقدار و حجم بیشتری از مرورهای تایید نشده مواجه شدند، آنها این را به عنوان نشانه ای از دستکاری بازبینی ها و واکنش روانشناختی غیر منطقی در نظر گرفتند.

جهت مطالعه و دریافت مقاله تجزیه و تحلیل دستکاری مرورها به صورت پویا و تاثیر آن در درآمد باکس آفیس فیلم به لینک زیر مراجعه نمائید.

همچنین در صورت نیاز به ترجمه فارسی این مقاله می توانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما درخواست خود را ارسال نمائید.

لینک به اصل مقاله

اشتراک گذاری
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 دیدگاه دربارهٔ «تجزیه و تحلیل دستکاری مرورها به صورت پویا و تاثیر آن در درآمد باکس آفیس فیلم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.