شما در اینجا هستید: خانه » علوم کامپیوتر » تجارت الکترونیک » ارزیابی نیات در استفاده از مرور وبسایت و رفتار خرید پس از مطالعه این مرورها

ارزیابی نیات در استفاده از مرور وبسایت و رفتار خرید پس از مطالعه این مرورها

تجارت الکترونیک

چکیده:

در مقاله ارزیابی نیات در استفاده از مرور وبسایت و رفتار خرید پس از مطالعه این مرورها به بررسی موارد مطرح شده در عنوان این مقاله پرداخته شده است.

Yelp یک وبسایت مرور مشتریان برخط مشهور است. ادبیات علمی محدود در Yelp نشان می دهد که در شرایط خاص مصرف کنندگان این مرورها را ارزیابی خواهند کرد و نتایج بررسی هایشان را نیز به دیگران ارائه خواهند داد.

ما تعدادی از متغیرها را برای تعیین ارتباط با اهداف استفاده از Yelp و همچنین رفتار استفاده از یک سرویس یا خرید یک محصول پس از خواندن بررسی های Yelp را مورد مطالعه قرار می دهیم.

دانشجویان کالج (N=617) در مورد جمعیت شناسی، اعتماد، دانش در مورد تقلب در بررسی آنلاین و تجربه اینترنت مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج ما نشان داد که افزایش اعتماد برند و افزایش تعداد دفعات مطالعه بررسی ها هر کدام با افزایش نیات و رفتارها همراه بوده است.

دانش صحیح از تقلب در بررسی آنلاین و کسانی که قبلا مرورهای Yelp را نوشتند، هر کدام با افزایش برخی رفتارها مرتبط بودند. ما فکر میکنیم که شرکت ها می توانند با مطرح کردن وب سایت شرکت خود در Yelp سود ببرند.

مدیران برند یا مدیران تجارت الکترونیک باید مرورهای منفی ارسال شده در Yelp را پاسخ دهند تا اطمینان حاصل کنند که اعتماد کسانی را که این مرورهای منفی راجب شرکت را مطالعه نموده اند دوباره جلب خواهند نمود.

شرکت ها باید در پاسخ به نظرات منفی برای جلب اعتماد دوباره مشتریانی که این مرورها را خوانده اند، رویکردهای ایجاد اعتماد را در نظر داشته باشند و به همین دلیل دست به ثبت نظرات مثبت جعلی نزنند زیرا این کار به مرور اعتبار شرکت را در نزد مشتریانش از بین خواهد برد.

برای مطالعه مقاله ارزیابی نیات در استفاده از مرور وبسایت و رفتار خرید پس از مطالعه این مرورها می توانید به لینک زیر مراجعه نمائید. همچنین برای سفارش ترجمه فارسی این مقاله می توانید به صفحه ارتباط با ما رجوع کنید.

لینک به اصل مقاله

اشتراک گذاری
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 دیدگاه دربارهٔ «ارزیابی نیات در استفاده از مرور وبسایت و رفتار خرید پس از مطالعه این مرورها»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.